CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Gko & Kaypee

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Incik Suami & Puan Isteri

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 7, 2011

Apa Salah Aku

Apa salah aku
Aku xpenah pun kisah bila korang dah mula abaikan aku
Kenapa korang dah mula berubah ngan aku
sb korang rasa aku yang bocorkan rahsia plan korang...
korang silap.... x masuk cmpur lansung pun.
atau sb aku rapat dgn mereka korang buat aku mcm ni
Salah ke aku berkwn dgn smua org
namun aku cuba mendiamkan diri
sb masih ingin bkwn

Aku x kisah pun bila korang cari aku hanya bila perlukan aku
sekurangnya aku masih gmbira sb korang masih perlukan aku
Aku tau.. aku x mungkin akan dapat nak join korang
sb aku mmg x layak pun
aku hnya ingin kita berkwn
mcm dulu... ketwa sama2

Salah ke kalu aku nak tunjukkan kebahagian aku
aku x kacau pun korang
kenapa buat aku mcm ni.

Tiap2 mlm aku menangis
memikirkan apa salah aku
smpai kebahagian aku sndiri hampir goyang
hanya kerana memikirkan korang

aku rindu sgt pd kegembiraan kita dulu
aku berusaha untuk cuba mengambil hati korang
namun aku gagal

apa salah aku
berterus teranglah
dari buat aku mcm ni
xpelah... satu hari nt aku akan pergi juga
jgn korang risau... aku akan mencari kehidupan baru
dan sudah mula mencari
cuma rezeki blum milik aku

2 comments:

4 said...

tade salah pape.
tk leh puaskan hati semua org.
jg dri sendri, jg org2 yg kite sayang - cukuplah.
cukuplah gembirakan hari mereka yg kite ingin bawa sampai syurga - insyaallah ~ (",)

4 said...

salah - hari = HATI :)