CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Gko & Kaypee

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Incik Suami & Puan Isteri

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 30, 2011

Bahagia

‘Abg.. kita ni bahagia x?’ ada ke patut aku leh tnya soalan mcm tu kat suami aku sndiri… Terdiam dia sekejap memikirkan jawapan yg sesuai tuk soalan aku.. kemudian dia leh jawab ‘Entah’…. Berubah tul muka aku ngan jwpan dia.. lepas tu dia kata… Bahagia ni unik…. Byak maksud.. bahagia dari banyak segi.. bahagia dari segi kewangan ke, bahagia dari segi pertuturan ke, bahagia dari segi perasaan ke… apatah lagi dia ckp aku dah lupa… Bila aku pikir balik betul apa yg dia ckp..

Apa makna bahagia tu erk sebenarnya… apakah hubungan yg x penah2 gaduh tu baru dipanggil bahagia.. erk ada ke hubungan yang mcm tu… wahhhh bahagianya…

Kalu nak kata bahagia tu mcm perasaan yang berbunga2…….yup aku bahagia

Kalu nak kata bahagia tu yang aku asyik ketawa……..yup aku bahagia

Kalu nak kata bahagia tu yang apa yg aku mtak aku dpt…...yup aku bahagia

Kalu nak kata bahagia tu yang aku sedang gembira …... yup aku bahagia

Tp mcm mana ngan yang kadang2 ada perasaan gmbira pastu sedih pastu gembira balik… pastu x smua mende yg aku mtak aku dpt.. adakah itu bermaksud aku x bahagia

Yang aku nak stress pikir pasal bahagia ni apasal…







0 comments: