CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Gko & Kaypee

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Incik Suami & Puan Isteri

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 4, 2010

2010

Igtkan bila 2010 menjelma semangat nak p kerja pun barulah... huuuuh.. tp same je... ni semua gara2 cuti lama.. arkkkkkkk malasnye nak bgn pepagi.. dah lah ngah demam ni.. aduhai.. sakit pala aku dodol....

Niat hati xnak dtg je.. tp bila pikir2 kalu aku x keje aku gak yg rugi.. skang ni aku kene kumpul duit oo bebyak...

Ngeri lah bila tahun 2010 menjelma ni.. byak menda yg nak kene pikir... ntah jadi ntah kan tidak.. semua tu hanya allah je yg tahu..

bila org tnya aku.. apa azam taun baru aku.. ntah aarr.. susah aku nak jwb.. kalu ikutkan byak dooo

aku harap 2010 ni x seperti 2009... sb tahun lepas byak sgt dugaan yang aku tempuhi.. smpaikan aku rasa mcm aku dah give up.. namun apa2 pun.. tanks tu kekwan aku yang byak sgt bg sokongan kat aku.. juga tanks pada keluarga aku dan x lupa gak pada dia...

2010 aku smbut kehadiran ko ngan hati yang tenang dan sedikit ketakutan.. semoga kehadiran ko bukan lagi membuatkan aku begitu murah untuk membazirkan air mata aku...

0 comments: