CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Gko & Kaypee

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Incik Suami & Puan Isteri

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 4, 2010

Mamat Melayu LRT yang hancur

Masa aku nak g keje td.. dlm train.. aku tertarik tuk dengar perbualan 2 org budak remaja Melayu ni.. bukan niat hati aku nak menyibuk.. tp sape suh dorang bual kat sebelah aku.. so kira rezeki lah tue... 2 org remaja ni cukuplah aku nama kan dorang Si A dan Si B... yelah aku mana tau name dorang apa. Xkan aku sibuk2 nak p tnya plak.... ada yg aku kene stalex nt. dah lah rupa memasing mcm budak punk not dead.. hahhah

Mungkin mamat berdua ni ada janji kot ngan member dorang yang tgh tg kat destinantion mana ntah.. pastu agaknye Si A ni pun buat aarr pangilan.. Lama gak dia gayut ngan member dia. so bila dia letak je pone. Si B pun bertanya


Si B : hai, byak kedit ko, selalu bukan main susah nak suh ko buat call out.
Si A : yelah. aku skang mana ada awek. so byak aarr kedit aku
Si B : aik (dengan nada terkejut) yang ko bwk ari tu mana?
Si A : putus dah... dia ajak aku masuk kristian
Si B : ooo..
Si A : walupun aku ni kaki minum ngan brang ( aku pun x pasti apa brg dia).. tp aku still igt ngan kuat ngan islam weh (dengan nada yang penuh bangga)
Si B : ekelah ko.. ntah doa qunut pun x hafal
Si A : %*%*&$ ko ni. (smbil ketawa)

Aku yang dudk sebelah dorang ni terkedu.... X tau nak ckp apa (mmg patut pun aku x ckp pape, nak kene lempang ke kalu tetiba aku myampuk)... Bukan sb dia kata dia minm arak oo amik brg.. tu lantak ko lah... tp ngan kata2 dia walupun aku ni kaki minum ngan brang .. tp aku still igt ngan kuat ngan islam weh ' kot iye pun x yah aarr ckp kuat2 dodol... pompuan cina yang depan dia tu.. pandang je mamat tu.. berkerut2 muka dia... uisk kalu aarr aku ada kuasa dpt dgr apa isi hati org... hhahhha nak je aku tau apa yg pompuan tu pikirkan

Mamat oo mamat.. ntah aarr aku pun x pasti sama ada patut puji atau sebaliknya pasal mamat ni... korang nak korang pikirlah sendiri.

0 comments: