CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Gko & Kaypee

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Incik Suami & Puan Isteri

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, October 11, 2009

Friendster Blog "Minggu Lupa sedunia" June 09

Pelupa. Adakah boleh digolongkan dalam penyakit yang bernama NYANYUK. Wahhh xnak aarr. X sanggup rasanya aku ditimpa penyakit itu…

Tapi x pe. Korang baca dulu kisah yg berlaku dlm idup aku sepanjang minggu lepas. Kemudia korang nilailah sama ada aku mengidap penyakit separa berbahaya itu atau pun tidak.

Kisah lupa pertama.

Aku teringin sangat untuk memberikan sms pada seseorang. Namun aku telah menghantar sms tersebut pada no dia yang dah lama tidak dia gunakan. Agaknya adalah dalam setahun no tu dah x aktif lagi. Wahhahah. Isi kandungan tu x payah aarr aku citekan. Nt aku akan dibahan seumur idup oleh sepupu2 aku yg mmg menunggu peluang tuk membahan aku. Yelah mmg sejak dulu lagi aku tergolong dalam senarai antara sepupu yang agak kasar (sila rujuk kisah blog sebelum ini) wahhahahha . Korang msti nak taukan apa yg terjadi lepas tu. X lama lepas tu aku mndapat pangilan telepon dr seseorang perempuan. Dia tnya ngan aku. Nape sms ayat2 mcm tu kat suami dia. Whahahha. Cuak doh aku sb mana aku tau no tu ada org lain yang pakai. Aku leh dapat bayangkan agaknya msti pompuan serang suami dia ngan periuk. Wahaha.. Kakak sy mtak ampun. Sy xde skandal pun ngan suami akak. Cuma salah paham. Setelah aku terangkan apa yg patut diterang. Maka oklah kakak tu. Tapi lepas je peristiwa tu. Suami dia asyik sms aku. wahh. mmg tak aarr aku layan. Nak mampos. tu penyakit namanya. Aku rasa mmg patut aarrr kalu kakak tu meragui suami dia. Sb suami dia seorang yg pengGATAL. hahhaha sebenarnya kisah ni xde kene mengena pun ngan tajuk blog aku kali ni. kira ni anggap jelah aku terlupa tajuk blog kali ni. wakakka. dodol tul. aku pun lupa nak paham diri aku ni

Kisah Pelupa 2.

Wahh aku x bawak duit g keje. Ni semua gara2 aku kemas wallet aku yang bersepah tu sampaikan aku terlupa nak masukan balik. Disebabkan aku g keje guna pass, so mmglah aku x pasan sama ada duit tu wujud ke tak dlm wallet aku. Semuanya bermula bila aku smpai ke destinasi yg seterusnya dimana aku harus mengambil bas yang tmbangnya seringgit. Korek punya korek aku hanya ada 80c je. Wahh dugaan yang allah berikan masa tu hampir membuatkan aku nak nagis seh. xkan aku nak jalan kaki plak. Mampos lah urat saraf aku. Mau kene penyakit tibi aku nt bila aku smpai. Dugaan makin mencabar bila aku tdk mpunyai kredit. Kalu ikutkan hati aku yang sedang menderita tu. nak je aku dduk kat tepi tangga sambil tadah tangan ngan harapan adalah manusia yang memberikan sedekah untuk mendapatkan 20c. Namun x mungkin kot. sb ngan penampilan aku mesti org yang lalu lalang tu kata aku gila. Wahhh selama ini aku x heran pun ngan 20c. Namun setiap masalah pasti ada penyelesaiannya. Tq bebanyak aku ucapkan pd redz yang sudi mengeshare kreditnya tnpa berfikir panjang. Nt aku bayar erk kat ko 5.50c. Wahhahhah. Kesempatan tu aku gunakan tuk try call nadd dan mtak dia mnjemput aku. wahhahahha. nasib tepon nadd masih berfungsi. Dan sepanjang ari tu gak aarr nadd menjadi sponsorship tuk aku. Namun Nadd dan Redz aku berjanji tidak akan lupa untuk membayar hutang kalian berdua.

Kisah Pelupa 3

Ni kisah paling ngeri untuk aku ceritakan. Namun aku gunakan gak kekuatan yang aku ada untuk menulis kisah ini. Semoga dengan tersebarnya kisah ini. Mereka2 yang terlibat dapat memafkan aku. Aduhai. aku betul2 terlupa akan kenduri rumah pakcik aku. Kepada semua sedara mara. Harap korang paham sangat2. Kesibukan yang melanda diri owang (ni yang aku gelarkan diri aku bila bersama family) ni yang menyebabkan ini semua berlaku. Semasa korang semua sedang bergumbira bersama2. Owang masih lagi di kantor dingin mencari rezeki. Huuuuuh. Ampun papa. Owang betul2 x sengaja. dan yang paling ngeri sekali owang terlupa nak bg tau ibu n ayah. aduhai. Kepada semua sedara mara. Kalu korang xnak owang makin jauh dlam idup korang ada caranya. Apa kata korang kumpul duit bramai2 tiap bulan bg kat owang. So owang x yah g keje lagi. leh aarr kita sentiasa bersama sentiasa. hahhahha. Seyes orrr…. disebabkan dah lama sngat x jumpa aku dah konpius anak2 sepupu tu anak sepupu yg mana satu… hahha… Uisk dah makin tenat penyakit lupa ni.


0 comments: