CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Gko & Kaypee

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Incik Suami & Puan Isteri

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, October 11, 2009

Friendster "Blog The Brown Kebaya" Sept 07

AAAAAlllllllllooooooooooooooo…
Lama tul aku x update blog ni…. Bosan oorrr.. dah lah x de idea nak
taip.. dari aku taip blog ni baik aku taip je sms nak bg kat bapak
aku… hehheheh yeye je aku sms bpk aku…. bg kwn serumah aku tu paham
jelahkan… hanya dorang je yg tau.. korang semua nak tau x nape aku
letak title the brown kebaya’
Utk pengetahuan korang semua.. wat kali pertama aku pakai baju kebaya
ooorr… mmg x leh blah tul.. ni semua gara2 aku telah direpair dan di
format oleh nanim ngan nadd. Thanks korang.. kalu x sebab korang repair
and servis otak aku ni agaknya sampi skarang aku x tau mcm ne nak pakai
blusher.. silap2 aku pakai kat mata agaknya..
Berbalik kpada tajuk cerita td… Smlm 1sept salah seorg member yg aku
anggap dah mcm kakak aku kawen.. hehehhehhe dengan penuh sopannya aku
telah berbaju kebaya.. demi utk kau MIMi… Tp disamping tu adalah
salah satu dari permintaan DIA hehehheheh Awk saya dah tunaikan permintaan awk.. mcm ne plak ngan permintaan saya nak kete satria wane kuning….
Korang nak tau x mcm ne rupanya gaya aku pakai baju kebaya tu dah mcm
superman yg pakai baju ultraman.. keras je badan aku.. mcm ada kayu je
kat belakang aku.. tp nasib baik bdk2 ni x ketawakan aku….. paling x
leh blah siap mtak tlg nanim tunjuk ajarkan cara nak dduk.. mcm hampas
tul rasanya….
Sepanjang dlm perjalan dlm kete aku ddk diam je oorr
sb x leh gerak langsung. Ko bernasib baik meK. kalu x mesti ko x tenang
bwk kete sb dengar aku nyanyi je..terasa mcm aku ni sardin yg duduk dlm
tin yg kecik… susah oor nak bernafas.. padahal baju tu bkn ketat
pun.. maklumlah pengalaman pertama aku…sampi je umah pengantin aku
lah manusia yg paling lega sekali dlm kete tu… tapi aku sangka
penderitaan aku sampi kat situ je… alah seksanya time nak mkn. wat
pertama kali aku g umah org kawen aku makan sikit je.. sedih tul aku..
dlam hati sumpah serana kat baju kebaya bodoh ni…. tp saje je wat
muka kontrol cun lagi2 aarr abg camera men nmpk mcm encem je… tp
malangnya kami dah reserve utk nadd… ( bertuah ko dpt kwn mcm kami oor nadd)
Alah masa nak dduk dpn pelamin… nasib baik ada mau.. dia yg tlg
cover kan baju aku.. kalu x dah tentu pandangan tidak tertumpu pada
pengantin..hehehhehe.. tankslah mau.. i love you…
Cube korang bayangkan bila dah pakai mcm tu tiba2 sakit perut plak… x
ke seksa aku dibuatnya.. ape lagi membebel jelah mulut aku mengomel..
elok aku slalu g tanda 5 mint je kan dah jadi 15 minit. cian nadd
tunggu aku kat luar bilik tu.

TP MCM NE PUN AKHIRNYA AKU LEH TRIMA
GAK BAJU KEBAYA NI N AKU BERJANJI AKAN PAKAI LAGI BAJU NI.. HEHHEHEHHE
Thanks NADD, NAnim sebab dah tukar KAYPEE kepada FARAHANA..
muaahhhhhhhhh love u all..
P1010296_5

0 comments: